Re: HD w szufladzie OPTIMUS czy ADAX?

Autor: Michal Krzycki (krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 18:04:57 MET

Raku (matrix_at_altkom.krakow.pl) wrote:

> Najlepiej i optimus i adax :)))
> --
> *********************************
> Raku !!!
> mraczkow_at_novell.zarz.agh.edu.pl
> mraczkow_at_altkom.krakow.pl
> *********************************

Najlepiej ani to ani to ....
(zalezy od wielkosci twardziela)
Kumplowi padly dwa 2-GB dyski (byly wlozone do szuflad)
Po wymianie zauwazyl ze sie strasznie grzeja, szuflada jest plastikowa i
slabo odprowadza cieplo. Wkrecil je bezposr. do obudowy i nie ma klopotow.

Michal

Michal Krzycki
Silesian Technical University
Department of Automatic Control, Electronics and Computer Science
e-mail : krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl
http://www.polsl.gliwice.pl/~krzycki