Re: Zoom V34I pytanie

Autor: Marek Adamski (hax_at_medianet.com.pl)
Data: Sat 30 Nov 1996 - 14:18:51 MET

Cze
Mialem ten sam problem, zapytalem tech support ZOOM-a, po dwoch dniach
dostalem taka odpowiedz (cytuje z pamieci):
1. zrob backup pliku c:\windows\inf\mdmzoom.inf
2. edytuj ww. plik, znajdz linie:
HKR (cos tam) DialSuffix,, ";"
zmien na
..... DialSuffix,, ""
3. usun z Panelu Sterowania\modemy ZOOM v.34
4. dodaj ZOOM v.34

jezeli cos jest niejasne, albo bedziesz mial klopoty napisz

--
Marek Adamski
hax_at_medianet.com.pl