Re: RAR - POMOCY!!!

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 18:46:25 MET

At 15:44 96-11-28 +0100, you wrote:

>Wczoraj spakowalem programy RAR-em i wyszedl mi z tego plik
>o pojemnosci 88 MB! Nieswiadomy faktu, iz nie da sie go
>rozpakowac skasowalem wszystkie programy. Gdy chcialem
>skorzystac z tego archiwum, to program mi napisal, ze jest
>to za duzy plik by g
>
>W zwiazku z tym mam pytanie: jak moge odzyskac dane z tego archiwum???
>Nadmieniam, ze archiwum to jest spakowane jako default.exe i fakt iz
>jest ono skompresowane jako plik wykonywalny, jest przyczyna tych klopotow.
>
>Tomek

  1 z archiwum EXE RARa mozna skorzystac nie tylko przez samorozpakowanie
   ale przez uruchomienie RARa i wejscie kursorem w archiwum.exe
   i wtedy sprobowac rozpakowywac po kawalku; np calymi katalogami.

jesli sie to nie uda to:

2 Teoretycznie RAR posiada zdolnosci do rekonstrukcji uszkodzonych
   archiwow. Mozna te zdolnosc wykorzystac do wyjscia z tego szamba.

   Potnij to archiwum na kilkanascie kawalkow po 3 MB, nadaj im nazwy
   t001.rar t002.rar itd.
   Te rary przepusc przez RARa z opcja naprawiania archiwow.
   Straty oczywiscie beda dla plikow, ktore wypadna na granicy ciecia.
   Ale .... mozna te archiwa posklejac w wieksze porcje, tak zeby
   polaczyc na "sklejkach" (C:\TEMP> copy /b t001.rar + t002.rar
sklej001.rar)
   Na tych kawalkach powtorz rozpakowanie RARem z naprawa archiwum.

PS Stare wersje RARa (przed 1.54 ) mialy drobny blad i sie czasami zawieszaly
    przy naprawianiu uszkodzonych archiwow.
PS2 Jesli ci w czystym DOSie to nie wyjdzie to moze sprobuj w sesji DOSowskiej
     Windows lub OS/2. Masz chyba wtedy wiecej pamieci do dyspozycji.

--
Romek