Re: RAR - POMOCY!!!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 18:03:55 MET

28 Nov 1996 14:41:02 GMT, hacker_at_polpc05.umcs.lublin.pl (Tomasz
Skrzydlo) napisał(a):

>Wczoraj spakowalem programy RAR-em i wyszedl mi z tego plik o pojemnosci 88 MB! Nieswiadomy faktu, iz nie da sie go rozpakowac skasowalem wszystkie programy. Gdy chcialem skorzystac z tego archiwum, to program mi napisal, ze jest to za duzy plik by go rozpakowac (Program is too fit in memrory - lub cos takiego).
>

>W zwiazku z tym mam pytanie: jak moge odzyskac dane z tego archiwum??? Nadmieniam, ze archiwum to jest spakowane jako default.exe i fakt iz jest ono skompresowane jako plik wykonywalny, jest przyczyna tych klopotow.
>
>Z gory dziekuje za pomoc

> [...]

Ja dla mnie to to archiwum jest uszkodzone. Tak wlasnie zglaszaja sie
uszkodzone pliki EXE. Sprawdz pierwsze dwa bajty (np. NC) tego pliku.
Jesli nie jest tam 'MZ' to... masz problem.

PS. I lam linijki co 70 znakow.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!