RAR - POMOCY!!!

Autor: Tomasz Skrzydlo (hacker_at_polpc05.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 15:41:02 MET

Wczoraj spakowalem programy RAR-em i wyszedl mi z tego plik o pojemnosci 88 MB! Nieswiadomy faktu, iz nie da sie go rozpakowac skasowalem wszystkie programy. Gdy chcialem skorzystac z tego archiwum, to program mi napisal, ze jest to za duzy plik by go rozpakowac (Program is too fit in memrory - lub cos takiego).

W zwiazku z tym mam pytanie: jak moge odzyskac dane z tego archiwum??? Nadmieniam, ze archiwum to jest spakowane jako default.exe i fakt iz jest ono skompresowane jako plik wykonywalny, jest przyczyna tych klopotow.

Z gory dziekuje za pomoc

Tomek