Re: Liunix

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 09:26:15 MET

MZURAKOWSKI_at_envirolink.org (Marcin Zurakowski) writes:

> Zajzalem tam. Pisze tam, ze instaluje sie go porzez FTP. Ile okolo megabajtow
> musze pociagnac ?
> Wiem, ze zajmuje on na CD ok. 250 Mb. Czy mozna ten CD kupic w Polsce ?

Podobno mozna. Tylko kup ten wlasciwy, RedHat 4.0, i zainstaluj odpowiednie
patche (z ftp.icm.edu.pl:/pub/Linux/redhat/redhat-4.0/updates/i386).

> Chce to zrobic z dwoch powodow: po pierwsze chce poznac system na
> ktorym pracuje wiekszosc serwerow w Internecie, po drugie zalezy mi bardzo
> na Shell'u ( w TPSA od razu startuje ppp )

Wiekszosc serwerow w Internecie nie pracuje na Linux'ie, a raczej na
roznych wersjach Solarisa/SunOS'a. Na Linux'ie pracuje moze 10 - max. 20 %.

--
Krzysztof Halasa