Re: Liunix

Autor: Marcin Zurakowski (MZURAKOWSKI_at_envirolink.org)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 07:00:41 MET

>LINUX-a to sie nazywa LINUX
>zajrzyj na liste dyskusyjna pl.comp.sys.pc-unix.linux
>oraz na
>www.sunsite.icm.edu.pl
>www.linux.org

Zajzalem tam. Pisze tam, ze instaluje sie go porzez FTP. Ile okolo megabajtow
musze pociagnac ?
Wiem, ze zajmuje on na CD ok. 250 Mb. Czy mozna ten CD kupic w Polsce ?

>Odnosze wrazenie ze tobie linux nie bedzie potrzebny, ale moze sie
>myle :-)

Chce to zrobic z dwoch powodow: po pierwsze chce poznac system na
ktorym pracuje wiekszosc serwerow w Internecie, po drugie zalezy mi bardzo
na Shell'u ( w TPSA od razu startuje ppp )