Re: DesktopVideo

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 09:29:54 MET

"Sławomir Krzysztof Kwiczak" <dixi_at_nov.iem.pw.edu.pl> wrote:

> Poszukuję dobrych półprofesjonalnych systemów do obróbki video dostępnych
>na naszym rynku, głównie interesuje mnie temat nieliniowej edycji, ale
>byłbym wdzięczny za informacje o innych ciekawych rozwiązaniach. Jeżeli
>ktoś jest w temacie i byłby skłonny coś doradzić (zaoferować) proszę o mail

co masz na mysli piszac "profesjonalny system"? dla mnie to znaczy
tyle co system, na ktorym zarabiasz pieniadze. jesli udaje ci sie
utrzymac rodzine z pracy na zx spectrum to dla mnie jest to system
profesjonalny. dokladnie chodzi mi o to pierwsze: jaki masz budzet na
tego typu inwestycje, drugie: na co bedziesz zgrywal material (np. typ
magnetowidu jesli to bedzie video). wiem troche na ten temat natomiast
bardzo malo na temat obecnosci i dostepnosci podobnych rzeczy na
polskim rynku, a tez chetnie bym sie dowiedzial.

<rs>