Liunix

Autor: Marcin Zurakowski (MZURAKOWSKI_at_envirolink.org)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 07:54:54 MET

Czesc ALL!

Jestem tu nowy, i jesli zrobilem cos nie tak prosze o poprawienie mnie.

A teraz moj problem:
Ostatnio duzo sie mowi o Liunix'e, jako darmowej wersji Unixa.
Aktualnie korzystam z WIN'95.
Jakie sa korzysci z zainstalowania Liunixa ?
Czy mozna to jakis pogodzic z WiN'95 ? ( moze na osobnych partycjach )
Ile zajmuje na dysku ten system?
Czytalem gdzies, ze musze posiadac taka wersje UNIX'a jak moj HOST.
( Aktualnie korzystam z TPSA ). Czy to prawda ?
Czy po zainstalowaniu go bede mogl wydawac komendy jak normalnemu UNIX'owi ?
( to sie chyba nazywa SHELL ).

Marcin