Re: Monitory 15" (DAEWOO)

Autor: Ryszard Januszek (rysjanus_at_ite.ite.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 07:39:12 MET

In article <57ec8n$fk9_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>, potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Wojciech Potaczek) wrote:

>: >Wlasnie przy siedze przy DAEWOO 15" ( sluzbowym ) i niestety
>: >rzeczywiscie jest beznadziejny. Nie tylko nieostry, ale przede wszystkim
>
>: To dlaczego moj jest dobry ?
>
>Rzeczywiscie, proponuje wlaczyc np. 800*600 i 72 lub wiecej Hz
>Jezeli dalej jest dobry to znaczy, ze masz szczescie.
>(Przyjrzyj sie szczegolnie na literki w srodkowej czesci ekranu i
>porownaj je z tymi po bokach)

Wlaczajac sie do dyskusji na temat monitorow DAEWOO ich jakosc jest w duzej
mieze sprawa losowa. Ja tez kozystam od dwu lat z monitora firmy DAEWOO
CRYSTAL 15XQ- ECO jestem z niego b. zadowolony. Wtedy taki monitor kupilo
rowniez kilku moich znajomych i u pierwszego monitor niby o.k. ale co jakis
czas w sposob zupelnie losowy nastepowal rozblysk ekranu (nagle zwiekszenie
jasnosci) u drugiego nie dalo sie ustawic korekcji brzegu ekranu. Wydaje mi
sie ze w duzej mierze zalezalo to od miejsca zakupu monitora ja swoj kupilem w
duzej firmie komputerowej a oni na gieldzie (choc oczywiscie moge sie mylic).

rysiek