Re: Monitory 15" (DAEWOO)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 14:49:10 MET

Wed, 27 Nov 96 06:39:12 GMT, rysjanus_at_ite.ite.pwr.wroc.pl (Ryszard
Januszek) napisał(a):

>Wlaczajac sie do dyskusji na temat monitorow DAEWOO ich jakosc jest w duzej
>mieze sprawa losowa. Ja tez kozystam od dwu lat z monitora firmy DAEWOO
>CRYSTAL 15XQ- ECO jestem z niego b. zadowolony.

Dokladnie! Ja tez mialem szczescie (swoj monitor kupowalem niecale
1.5roku temu). Wczoraj bylem u znajomego, ktory kupil niedawno taki
monitor, z tym, ze juz Plug&Play. Czarna rozpacz: obraz krzywy (to na
pewno wina monitora), literki juz w 75Hz rozmazane (moze to karta?).

>Wtedy taki monitor kupilo
>rowniez kilku moich znajomych i u pierwszego monitor niby o.k. ale co jakis
>czas w sposob zupelnie losowy nastepowal rozblysk ekranu (nagle zwiekszenie
>jasnosci)

Mam to samo! Czy wiesz moze w jaki sposob to naprawil? Z gory dzieki.

> Wydaje mi
>sie ze w duzej mierze zalezalo to od miejsca zakupu monitora ja swoj kupilem w
>duzej firmie komputerowej a oni na gieldzie (choc oczywiscie moge sie mylic).
>rysiek

Wszystkie pochodza z JTT.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!