Re: Odp: Jaka plujke warto kupic ?

Autor: Zbigniew Szmigiero (zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 13:34:59 MET

> Nie widze zwiazku. Na prawde w Epsonie czyszczenie glowic trzeba
> przeprowadzac jekies cztery-piec, a czasem i wiecej, razy dziennie. W HP
> najwyzej raz co kilka dni.

Naprawdę czyszczenie głowicy nie jest konieczne, pod warunkiem
wylaczania drukarki na czas bezczynnosci. Po wlaczeniu drukarki Epson
zawsze przedmuchuje glowice

> [...]
> technike pojemników z tuszem, ktore sa pod cisnieniem (lub przy najmniej
> takie odnioslem wrazenie). Raz wlozony pojemnik nie moze byc wyciągniety i
> włożony drugi raz. Wiąze sie to z niesamowitym marnotrawstwem. Tak samo jek
> czyszczenie głowic zuzywa sporą ilosć atramentu (ok pół kartki
> zadrukowanej), tak numer z pojemniczkami jest nie do przelkniecia.
> Na przykład skończy nam sie w pojemniczku kolor żółty, a potrzebujemy
> wydrukowac cos w pelnej gamie, to po wyciągnieciu zbiorniczka możemy go
> wyrzucic, kiedy rownie dobrze na HP mozemy wyjąc nowy i wlożyc znowu ten

Coraz czesciej zastanawiam sie czy nie mówimy o dwoch roznych firmah
produkujacych drukarki
Z cala stanowczoscia mowie, NIE
Tusz raz wyciagniety moze byc ponownie wlozony do drukarki