Re: Jaka plujke warto kupic ?

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 08:22:29 MET

A co z Canonem?
Za cene nowej HP600 kupiłbym używaną HP500, a to co zostanie wydałbym na
dobry papier i atrament. Lepiej na tym wyjdziesz!
Koloru z 600 nie wykorzystasz (niewygodny bo musisz zmieniać pojemniki i
drogi), mówię na podstawie własnych doświadczeń z HP320.
Jeśli chcesz się bawić kolorem to musisz zapłacić więcej: albo
wspomniana już HP690 (poszukaj dobrze bo ceny różnią się nawet o 2 mln),
albo Canon 620 (czy jakoś tak) - ma cztery osbne pojemniki, więc będzie
bardzo oszczędny, rozdzielczość 720x720dpi w kolorze i cz-b. Cena ok
14mln zł.

--
 Marek Nazarko
 praca/job: mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)