Re: Jaka plujke warto kupic ?

Autor: Zbigniew Szmigiero (zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 17:32:41 MET

> No coz, moge Ci poradzic (jesli Cie stac) HP690 (910+VAT).
> Dostajesz od razu czarny atrament i color kit. (Photo kit opcja).
> Masz 600x600 dpi kolor/czarno bialy na specjalnym papierze (3.5zl arkusz)
> lub 300x300 kolor i 300x600 czarno-bialy.
> Natomiast co do Stylusow. Moj znajomy ma Stylus Color II. Wydruki tekstu sa
> minimalnie
> gorsze niz HP, co do grafiki - de gustibus... natomiast powaznym felerem
> jest:
> 1. kupujac nowy atrament dostajesz tylko atrament (w HP z glowica) a cena
> ta sama.
> [...]

Czytajšc po raz kolejny dyskusje na temat plujek, jestem przerazony
minimalna wiedza jaka posiadaja "fachowcy" pokroju Sebastiana
Krzyzowskiego - wiecej sie uczyc a nie dyskutowac w grupie!!!!
Kolego Michale
HP jest dobra pod kazdym wzgledem do drukowanie w malej firmie lub w
domu, gdzie jakosc wydruku nie jest najwazniejsza cecha.
Trzeba przyznac, ze czarny wydruk jest duzo szybszy na urzadzeniach HP.
Ale diabel tkwi gdzie indziej czyli w wydruku kolorowym
Jezeli szukasz drukarki kolorowej to zdecydowanie radze nie kupowac HP
Dlaczego?
Poniewaz:
1. W wiekszosci modelow kolor czarny jest polaczeniem RGB
2. Porzadny wydruk wymaga porzadnego paieru - glossy
ktory dla Epsona jest 2 razy tanszy od HP
3. Szybkosc i dokladnosc wydruku HP 360 dpi Epson 720 - chyba jasne
4. Co do zatykania sie glowic: Pan Sebastian powinien bardziej dbac o
higiene - oczywiscie drukarki. I nie zostawiac jej wlaczonej po kilka
dni, jesli zalezy mu na zuzyciu energii eleketrycznej, ale w sumie to
pojdzie w koszty i zaplaci klient!

Posiadam w firmie drukarki kolorowe i HP i Epsona
Porzadne wydruki robione sa TYLKO na EPSONIE.
Co do Lexmarka, nie jestem zorientowany i nie wypowiadam sie.
Ale znajac wiedze P. Sebastiana i nad nia radze sie zastanowic.

;-) Z. Szmigiero