Re: ODP: PROCESORY - POWOLI WYMIEKAM

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 08:37:33 MET

krzysiek_at_cieszyn.petex.bielsko.pl (Rados3aw Putek) writes:

Przypominam, ze pytajacy mial do 20 mln zl na plyte+CPU+karte graficzna.

> Uwazam , choc jest to moje prywatne zdanie , ze najlepszym wyborem bedzie
> tutaj procesor AMD K5 (90Mhz) lub (PR100).
> Ja osobiscie uzywam AMD K5 75Mhz i jestem bardzo zadowolony .

Ok. Zobaczmy jak to jest. Nalezy zauwazyc, ze 20 mln to ok. plyta Asus HX
+ np. karta S3 (virge?) + pentium 166, typowy zestaw wystarczajacy doskonale
nawet do gier (do powaznej pracy wystarczaja duzo tansze systemy).

> To nie prawda ze AMD sie wiesza ( to napewno nie wina procesora), choc
> musze przyznac , iz AMD pod 3D STUDIO pod win3.1x sie wiesza , ale to
> tylko i wylacznie pod tym programem i 16bit systemem .

Przypuszczalnie to nie AMD sie wiesza, a ze wzgledu na niekompatybilnosc AMD
z Intelem program idzie "w krzaki". Jesli jest tak w 1 programie, to na 99.99%
mozna znalezc inny program, gdzie bedzie tak samo.

> Nalezy takze zwrocic uwage na CYRIX -a , poniwaz to w nim stosunek ceny do
> jakosci (predkosci obliczeniowej) jest najlepszy . To prawda , ze procesor
> jest uwazany za niepewny , ale moj kolega zaryzykowal i kupil Cyrix 120
> P150 i jest jak narazie zadowolony , co bedzie dalej poinformuje .

Podobnie jak z AMD, mimo zadowolenia kolegi "na razie", moga wystapic problemy
(o ktyrych niektorzy juz pisali).

W/g mnie jest tak: byc moze kupilbym dla siebie Cyrixa, ale nie polecilbym go
prawie nikomu, a na pewno nie osobom pracujacym pod [WIN]DOS'em, gdzie kazdy
program jest pisany i testowany tylko i wylacznie pod Intelem.

Proponuje takze, bys wylaczyl w swoim mail/news readerze dolaczanie tego
smiecia ponizej, niestety producent tego programu nie zrobil tego za Ciebie.

> begin 600 WINMAIL.DAT
[oczywiscie takich linijek jest multum, gdybys nie wiedzial].

--
Krzysztof Halasa