Re: trumpet

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 09:55:02 MET

ru4d2_at_interport.net (Robert Slawinski) wrote:

>tak, tak o wyzszosci swiat bozego narodzenia na swietami wielkiej
>nocy.

Ja nie mowie o bozym narodzeniu, lecz o tym ze mi sie nie sypie pod os/2.
To chyba roznica nie ?

>czy zapuszczales 3d studio pod os/2?

Nie korzystalem, wiec jak moglem zapuscic ? Nie mam tez instalacji.
Jak dorwe to sprawdze.

>nie mam driverow do karty
>graficznej pod os/2,

A coz to za karta ?

>poza tym nie jestem pewien czy nt i os/2 zyja ze
>soba w zgodzie.

Zyja. Trzeba sie tylko trzymac schematu.

>dlatego na razie jeszcze jest windows 3.1. jak
>wymienie karte graficzna i kupie kubelek z ram to zmienie na cos
>nowszego.

Mi na jednym dysku, bez wiekszego klopotu godzyly sie:

1.DOS 6.20 + windowze 3.11
2.OS/2
3.Linux RedHat
4.Windowze NieTe.

Jak widzisz, mozna.

>i na tym to wszystko polega. jedni maja klocki zielone a inni
>niebieskie.

Nie. Jedni maja klocki ktore sie trzymaja, a inni ktore sie topia na
wolnym powietrzu.

>jesli bym mial to i to na tym samym przerwaniu (albo redirected 2) to
>bym pewnie nie mogl odpalic sieci.

Moglbys. Mozesz wlaczyc irq9 na graficznej, a na sieciowej ustaw jakiekolwiek
inne. Przy okreslaniu parametrow karty sieciowej wybierz przerwanie .....irq9
karty graficznej. na niektorych kartach przez przypadek to dziala :))))))
ale odradzam.

>jak nie bylo kart sieciowych, bylo
>nietety to samo.

Skoro nie bylo karty sieciowej, wiec w jaki sposob karta graficzna mogla
mieszac w transmisji ?

>os/2 mowisz, hmmm?
>dzieki.pozdrawiam.<rs>.

Nie ma sprawy :)) po prostu nie lubie patrzec jak sie ktos meczy.