Re: trumpet

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 07:21:41 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>Wymien windowze na OS/2. Tam trumpet jest wszyty w emulator windowze.
>Mi chodzilo bez klopotu netszkapa 2.0 oraz 3.0, przy podlaczeniu do sieci
>lokalnej (ethernet 10). Wystarczy wgrac odpowiedni tcpfix (doslownie podmiana
>dwoch plikow, i restart systemu). biega jak trzeba i nie sypie durnymi
>bledami :)))))

tak, tak o wyzszosci swiat bozego narodzenia na swietami wielkiej
nocy. czy zapuszczales 3d studio pod os/2? nie mam driverow do karty
graficznej pod os/2, poza tym nie jestem pewien czy nt i os/2 zyja ze
soba w zgodzie. dlatego na razie jeszcze jest windows 3.1. jak
wymienie karte graficzna i kupie kubelek z ram to zmienie na cos
nowszego.

>A u mnie pod os/2. jak widac nie musi.

i na tym to wszystko polega. jedni maja klocki zielone a inni
niebieskie.

>O ile generuje przerwanie 9, i na tym samym masz karte sieciowa.

jesli bym mial to i to na tym samym przerwaniu (albo redirected 2) to
bym pewnie nie mogl odpalic sieci. jak nie bylo kart sieciowych, bylo
nietety to samo.
os/2 mowisz, hmmm?
dzieki.pozdrawiam.<rs>.