Re: trumpet

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 11:02:10 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>A coz to za karta ?

to jest karta prosze ja ciebie tak ... z 1946 roku. jedna z pierwszych
24 bitowych. nazywa sie gonoa mm 7900. jak teraz na nia patrze to sie
az dziwie, ze sie kiedys tak nia zachwycalem. teraz jest z nia taki
numer, ze jak pracuje w 486 z magistrala isa to jest w miare szybka,
natomiast jak siedzi na plycie z pci (w slocie isa rzecz jasna) i z
pentiumem to jest moze ze 20 razy wolniejsza (np. okna w desktopie
wypelniaja sie dosc zauwazalnie po przesunieciu okna). na razie musi
byc ona dopuki ten komputer nie odziedziczy po swoim lepszym kuzynie
matrox'a.

>Mi na jednym dysku, bez wiekszego klopotu godzyly sie:

>1.DOS 6.20 + windowze 3.11
>2.OS/2
>3.Linux RedHat
>4.Windowze NieTe.

niezla mieszanka. to moze jestes w stanie odpowiedziec mi na pare
pytan dotyczacych polaczenia nt i dosa w sieci. pytalem juz o to
dwokrotnie na pl.comp.os.nt, ale jakos ... jak masz ten posting gdzies
to zwroc na niego uwage (subject: "dwa pytania" i "ms klient i nt").
jak nie to ci wyswietle sprawe, moze prywatnie (jesli nie masz nic
przeciwko temu)

>Jak widzisz, mozna.

>Nie. Jedni maja klocki ktore sie trzymaja, a inni ktore sie topia na
>wolnym powietrzu.

ok. w takim razie jak jest w os/2 z emulacja win32s?

>Moglbys. Mozesz wlaczyc irq9 na graficznej, a na sieciowej ustaw jakiekolwiek
>inne. Przy okreslaniu parametrow karty sieciowej wybierz przerwanie .....irq9
>karty graficznej. na niektorych kartach przez przypadek to dziala :))))))
>ale odradzam.

u mnie nie. juz to cwiczylem. jak na graficznej jest irq2 a na
sieciowej 2 lub 9 to sie nawet komputer nie bootuje.

>Skoro nie bylo karty sieciowej, wiec w jaki sposob karta graficzna mogla
>mieszac w transmisji ?

ja mowilem o trumpecie jako dialer'ze telefonicznym. nigdy nie
uzywalem go w sieci (tylko poprzez modem). nawet nie wiedzialem, ze
mozna.

>Nie ma sprawy :)) po prostu nie lubie patrzec jak sie ktos meczy.

hehe! nie jest tak zle tylko, ze lepsze jest wrogiem dobrego.
zdrowka.<rs>.