Re: streamer DAT

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 06:47:16 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>i te chyba beda najlepsze. Jak bedziesz kupowal tasmy, to tylko HP i sony.
>nie pakoj sie w zadne kodak i inne badziewia bo szybko padaja, lub od urodzenia
>sa kalekie.

serdeczne dzieki wszystkim. chyba wiem juz czego sie trzymac. problem
jaki mi obecnie pozostal to to, ktory z hp? z sony mialem niemile
doswiadczenia.

>streamer boi sie kurzu. zwroc uwage, czy w zestawie jaki kupisz bedzie
>jedna tasma do zapisu, oraz tasma czyszczaca. w zestawie musi tez byc
>zestaw (sanki + przednia scianka) do wlozenia streamera w celke 5".
>Mowie to bo dostawcy czesto robia sobie "jaja" z klienta.

to znaczy, ze co? oszczedzaja na plastiku a potem takowy wysylaja do
firmy, ktora robi klocki lego. :-))

>Doswiadczenia mam tylko pod netware. moge powiedziec tylko, ze
>wszystkie streamery dat DDS bardzo nie znosza kurzu.

bede go trzymal w normalnym, srednio kurzacym sie mieszkaniu. czyzby
bylo az tak zle zebym specjalnie dla niego musial instalowac
oczyszczacz powietrza.

niestety cen polskich nie znam. a najnizsze ceny jakie sa obecnie
dostepne (sprzedaz detaliczna) w usa mozna znalezc na
www.pricewatch.com.
jeszcze raz dzieki.<rs>.