Re: EDO vs FPM - wyniki testu

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 02:39:42 MET

Gregorio Kus wrote:

> mam dokladnie to samo wrazenie.
>
> sprawdzanie parzystosci to elementarny uklad logiczny
> o czasie dzialania rzedu 1ns (jesli sie nie myle),
> nie sadze zeby to opoznienie odgrywalo tu jakas szczegolna role

A ja chyba czaję. Jest różnica między czasem wystawienia adresu a
otrzymania odpowiedzi w przypadku EDO 'dość znaczna'. Po prostu, z
chwilą, gdy otrzyma się dane i one okażą się fałszywe, to żeby określić
gdzie nastąpił błąd, trzebaby się cofnąć w czasie (albo zapamiętywać
gdzieś poprzedni adres, w zasadzie mogłoby się coś takiego udać). De
facto nie eliminuje to chyba możliwości wykrywania błędów parzystości w
ogóle, ale tylko powoduje, że bez dodatkowego układu, który pamiętałby
wsteczne odwołania, nie jest możliwe określenie jaki adres błąd
sposowoał. Zatem nie wystacza już elementarny układ logiczny, bo musi to
być już układ logiczny z własną pamięcią.

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo   tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340