Re: EDO vs FPM - wyniki testu

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 01:35:37 MET

On Tue, 19 Nov 1996 21:09:16 +0100, Andrzej Karpinski wrote:

>Piotrek!
>hm... przegladalem ostatnio ksiazki i inne materialy jakie posiadam,
>usilujac zrozumiec dokladnie, dlaczego nie moze byc SDRAMow i EDO
>z parzystoscia. i cholera nijak mi to nie chce wyjsc :( moze ty mnie
>oswiecisz i napiszesz slow pare jak dokladnie dziala EDO, bo jesli
>masz racje w tym co napisales, to znaczy, ze ja czegos nie czaje do
>konca...

mam dokladnie to samo wrazenie.

sprawdzanie parzystosci to elementarny uklad logiczny
o czasie dzialania rzedu 1ns (jesli sie nie myle),
nie sadze zeby to opoznienie odgrywalo tu jakas szczegolna role

wiec o co biega?

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi