Re: programy dla OS/2 V4

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 02:42:54 MET

On Wed, 20 Nov 1996 19:30:51 +0100, Andrzej J. Piotrowski wrote:

>Jednak problem w moim OSie jest taki, ze wykrywa mojego Zoltrixa (SB
>Pro Clone), ale nie ma dzwieku - czasami pojawia sie w dziwnych
>miejscach - np. raz w Cywilizacji dwa pod Windowsy mialem muzyke (bez
>dzwiekow).

to akurat jest "normalne"
bo muzyka jest jako MIDI a efekty dzwiekowe jako WAVE
(zajmuja sie tym inne "czesci" karty)
na ogol wiekszosc SB-klonow radzi sobie z midi
z oryginalnymi driverami creative, natomiast jesli chodzi o WAVE
to jeszcze nie spotkalem klona SB Pro ktory bylby absolutnie
kompatybilny, zawsze sa jakies problemy
a "wynalazkow" tego typu przeszla mi przez rece cala masa
(bynajmniej nie probowalem tego wpychac do mojej maszyny,
ale wiecie jak to jest ... przychodza ludziska z klopotami)

>To samo probowalem z Karta Typhoon PNP.

dla mnie same juz tylko literki PNP
to powod aby nie kupowac pod zadnym pozorem
(nauczony bardzo smutnymi i wielokrotnymi doswiadczeniami)

moze nawet i zamienilbym w koncu mojego starenkiego SB Pro
na SB16 ale nigdzie juz go nie mozna kupic - wszedzie SB16 PNP

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi