Re: programy dla OS/2 V4

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 16:02:33 MET

On 21 Nov 96 at 2:44, Gregorio Kus wrote:

> to akurat jest "normalne"
> bo muzyka jest jako MIDI a efekty dzwiekowe jako WAVE
> (zajmuja sie tym inne "czesci" karty)
> na ogol wiekszosc SB-klonow radzi sobie z midi
> z oryginalnymi driverami creative, natomiast jesli chodzi o WAVE to
> jeszcze nie spotkalem klona SB Pro ktory bylby absolutnie
> kompatybilny, zawsze sa jakies problemy a "wynalazkow" tego typu
> przeszla mi przez rece cala masa (bynajmniej nie probowalem tego
> wpychac do mojej maszyny, ale wiecie jak to jest ... przychodza
> ludziska z klopotami)

Problem w tym, ze przy oryginalnych driverach do karty pod OS/2 z
Internetu, OS sie zawiesza przy butowaniu. Co zrobic - nie wiem i
nikt nie wie.

> dla mnie same juz tylko literki PNP
> to powod aby nie kupowac pod zadnym pozorem
> (nauczony bardzo smutnymi i wielokrotnymi doswiadczeniami)
>
> moze nawet i zamienilbym w koncu mojego starenkiego SB Pro
> na SB16 ale nigdzie juz go nie mozna kupic - wszedzie SB16 PNP
>
> Grego
PNP to rzeczywiscie gie. Instalowalem siec. Ciagle mi wylazil
komunikat przy butowaniu OSa, ze nie moze znalezc karty i mam
sprawdzic przerwania. Byl to oryginalny driver z dyskietki.
Przeinstalowalem system, zformatowalem partycje i wpadlo mi do glowy
zeby sprobowac standartowy, OSowy driver do NE2000. Zadzialalo bez
problemow...
Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl