Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 12:58:40 MET

19 Nov 1996 02:57:13 GMT, "S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> napisał(a):

>Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote in article
><3295c898.2540446_at_news.nask.org.pl>...

>Mam wrazenie ze wchodze w cos na co nie mam ochoty ale gdzie do diabla Ty
>widzisz w win95 ta predkosc transmisji?

Panel sterowania-->Modemy-->Wiecej informacji

>Gdzie?

Patrz wyzej.

>Ja znam jedna metode zmuszenia win95 to pokazania predkosci transmisji
>i jest ona unsupported.

Skoro twierdzisz, ze to jest unsupported... :-) Biezaca predkosc portu
pokazuje pierwszy lepszy program monitorujacy COM-y, np. ModemSta,
ktorego uzywam.

>Co zreszat ci preszkadza co win95 pokazuje za predkosc?

Nie przeszkadza, lecz ciekawi w jaki sposob win95 porozumiewa sie z
modemem na 115K skoro modem powyzej 19K nie chodzi. A raczej dlaczego
chce sie porozumiewac...

>Nie chodzi mi o sam fakt bo wszytsko powinno dzialac jak trzeba ale miedzy
>nami co Ci to przeszkadza?

Dziwisz sie, ze mi przeszkadza, ze modem nie dziala???

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!