Re: Jaki modem to laczenia sie z TPsa

Autor: Michał Witkowski (mick_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 23:31:15 MET

Tomasz Sokolski <tomsok_at_kaszub.ternet.pl> wrote in article >

> I tu się zgodzę !!!! z tym że nie warto.
(28800)

> Ja mam w Gdańsku ( 52 nowa ) taką kaszanę z TPSĄ że szoda gadać...
> transfery max 800.
> Mam Zooma V32I internal.

Mialem taki modem i byly z nim problemy (56-)
Teraz mam Sportstera, problemy sie zmniejszyly znaczaco, choc nie
zanikly. Transfery z TPSA sa szybkie, trzyma polaczenia (czasami
zerwie, ale rzadko). Generalnie oplaca sie kupic drozszy modem.

:

> Tomek Sokólski

Michal Witkowski