Re: Jaka nagrywarka CD

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 23:49:31 MET

szymonm_at_wat.waw.pl (Szymon Matuszewski) wrote:

>Niezbyt dobrze Cię zrozumiałem, mógłbyś coś dokładniej ? :-)

chcialem kiedys zrobic 10 kopi i po dwoch czy trzech zrobionych bez
blednie plytkach, nastepnych pare mialo puste katalogi. potem zaczely
pojawiac sie bledy i nawet zapis nie dobiegal do konca. nastepnego
dnia zrobilem nastepna sesje z tym samym rezultatem . od kolesia,
ktory ma znacznie wieksze doswiadczeni niz ja ( jest dystrybutorem
sprzetu m.in. hp i yamah'y) dowiedzialem sie, ze jest to rzecz
normalna dla prawie wszystkich drive'ow z podwojnym zapisem. drive'y
x4 sa juz znacznie bardziej wytrzymale.

>Nie pamiętam dokładnie, ale gdy rozsyłałem zapytania ofertowe (latem), różnica
>ceny nie przekraczała 25%.

jesli naprawde 25% to sie chyba nie ma co zastanawiac.<rs>