Re: Internet Mail i HTML

Autor: Bernard Malinowski (maber-polska_at_geocities.com)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 23:00:07 MET

{ciach}
>Nie na oślep dobrze wiem co piszę,
>za darmo miałem na myśli Twój e-mail box
>z "geocities" a nie MS mail and news
>instrukcja którą Ci przesłałem nie jest
>z M$ tylko z "geocities" i mówi o tym
>że serwer który obsługuje Twój darmowy
>e-mail box nie potrafi współpracować z MS mail
>a więc nie jest to wina M$ tylko mail serwera.

Jednak moim zdaniem jest to ewidentna wina MS mail, a nie mail servera
- lub moja jezeli nie potrafie go wlasciwie skonfigurowac :-( Dlatego
rzucilem zapytanie na liste liczac na rozwiazanie mniej uciazliwe od
mojego lub potwierdzenie od pozostalych ze MS Mail ma niedorobe.

[ciach]
>P.S. Twoja strona stempelkowa ma chyba
>zbyt dużo obrazków ładuje się prawie 5min
>żaden klient nie będzie czekał tak długo

Nie obrazkow nie ma wiele, ale ostatnio bawilem sie mid'ami i to moze
byc przyczyna. W przygotowaniu alternatywna wersja tekstowa, powinna
rozwiazac ta niedogodnosc. Zreszta za pewien czas kompletny serwis
bedzie chodzil na innym serverze, a to co ogladales to takie sobie
proby.
 Ale za uwage ladnie dziekuje.

Pozdrowienia

Bernard