Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 23:00:57 MET

19 Nov 1996 15:13:56 +0100, zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla,
T.Uni. of Lodz, PL) napisał(a):

> 115K to jest szybkosc portu do ktorego wlaczony jest modem.
> nie ma to zwiazku z szybkoscia samego modemu.

To jest port 8250 - czyli nie zadne 115K, ale 19K!

> komputr gada z modemem szybciej a modem z linia wolniej,
> a miedzy soba sie dogaduja np. wstrzymaj transmisje, wznow
> transmisje itp. duperele.

Wiem!

> Taki tryb pracy jest zalecany jesli sie stosuje kompresje danych
> bo dane sa szybciej dostarczane, potem sa kompresowane sprzetowo
> (a wiec szybko) i transmitowane juz woniej do linii telefonicznej.
> Gdyby ustawic obie szybkosci tak samo to modem bylby czkal,
> i rzucal na druty porcjami nie wykorzystujac swych mozliwosci

Wszystko prawda i o tym wiem!!!

Pytanie brzmialo: dlaczego win95 usiluje transmitowac dane z
predkoscia 115K po "laczu" 19K? Moze przyjmuje, ze skoro COM1 jest
FIFO, to COM3 tez musi?

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!