Re: Ukad scalony CAT701

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 12:59:33 MET

Mon, 18 Nov 1996 18:02:54 -0800, "Crocodile" <honeybun_at_earthlink.net>
napisał(a):

>Nie napisales gdzie go znalazles (komputer, video, telefon komorkowy
>etc.). Mam DOKLADNY opis do SA701 Philipsa. Dolaczam ci go w formacie PDF.
>Jezeli podasz mi wiecej szczegolow to postaram ci sie pomoc, gdyz bardzo
>50 na 100 producentow oznacz swoje wyroby innym przedrostkiem
>pozostawiajac cyfry bez zmian.
>
>Zbigniew Szwalgin.

A ja sie q.... dziwilem dlaczego newsy tak dlugo mi sie sciagaja. Nie
dosc, ze 100K to jeszcze trzy razy. Takiego po prostu, az chce sie
zabombic!

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!