Re: Bylo: Drukarka HP LaserJet 5L Jest: FoxPro

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 21:54:40 MET

RoMan Mandziejewicz <roman_at_silesia.pik-net.pl> wrote:

>Grzegorz Bodaszewski wrote:
[...]
>:-O A komu przeszkadzało Ctrl-W ??? Jakie szczęście, że się nigdy nie
>splamiłem żadną polską wersją Foxa - a mam legalne od 1.02...

Niestety, mam w firmie takie FK w 2.0 PL. Prosilem juz pare razy
(zreszta nie tylko ja) o przeniesienie tego pod 2.6a - na
razie autor sie nie odwazyl, wlasnie przez te shortcuty.
W eksploatacji paskudne - wymaga komputera skonfigurowanego
tylko dla siebie. Nie chodzi z EMM386, nie chodzi pod Windows 3.x,
pod OS/2 nie udalo mi sie odpalic i chyba nie da rady - zdaje sie,
ze 2.0 ma wlasny manager pamieci, z DPMI potrafi skorzystac
dopiero 2.5 i dalsze.

[...]
>Nie zauważyłem takiego efektu... Być może coś jest skopane w foxpro.int.

Natknąłem się na to wkrótce po rozpoczęciu zabawy z 2.6.
Występuje tylko w niektórych zapytaniach SQL-owych i tylko
jeżeli ustawisz COLLATE=POLISH - z MACHINE chodzi bez problemów.
Próbowałem z tym walczyć, w końcu doszedłem do wniosku że
łatwiej mi będzie przerobić Epromy w Herculesach z Mazovii
na CP852 :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl