Re: Bylo: Drukarka HP LaserJet 5L Jest: FoxPro

Autor: RoMan Mandziejewicz (roman_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 13:48:27 MET

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Niestety, mam w firmie takie FK w 2.0 PL. Prosilem juz pare razy
> (zreszta nie tylko ja) o przeniesienie tego pod 2.6a - na
> razie autor sie nie odwazyl, wlasnie przez te shortcuty.

No fajnie - woli pracować na jednej z najgorszych wersji DFoxa, bo mu
się nie chce parę shortcutów przerobić? Gorszą wersją była chyba tylko
2.5 (pierwsza 'samodzielna' MikregoMiękiego).

> W eksploatacji paskudne - wymaga komputera skonfigurowanego
> tylko dla siebie. Nie chodzi z EMM386,

Ale doskonale chodzi z QEMMem - z EMM386 wiele programów ma kłopoty...

> nie chodzi pod Windows 3.x,
> pod OS/2 nie udalo mi sie odpalic i chyba nie da rady - zdaje sie,
> ze 2.0 ma wlasny manager pamieci, z DPMI potrafi skorzystac
> dopiero 2.5 i dalsze.

Zmieniono extender na PharLap :-)

> [...]
> Natknąłem się na to wkrótce po rozpoczęciu zabawy z 2.6.

Być może w 2.6a jest już poprawione - sam skrócony opis poprawek
dokonanych w 2.6a ma 60 KB...

> Występuje tylko w niektórych zapytaniach SQL-owych i tylko
                    ^^^^^^^^^^ być może dlatego się nie nadziałem...
> jeżeli ustawisz COLLATE=POLISH - z MACHINE chodzi bez problemów.
> Próbowałem z tym walczyć, w końcu doszedłem do wniosku że
> łatwiej mi będzie przerobić Epromy w Herculesach z Mazovii
> na CP852 :-)

Ja już się pozbywam z firmy resztek Herculesów, ale i tak pozostaję przy
starej dobrej Mazovii.

RoMan.