Re: Prawdziwie polski serwer? - pierwszy i ostatni list

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 22:08:35 MET

ZIELU_at_gazeta.pl (Pawel Zielewski) wrote:

>cale g... wyciete
>
>Przynajmniej w takiej chwili i w takich okolicznosciach moglby Pan
>sobie darowac ten belkot.
>Brakuje slow na to, co Pan zrobil.
>Zegnam

Specjalnie uruchomilem Netszkape, zeby przeczytac, co ten palant
napisal (w Forte Agencie mam go w killfile na wszystkich grupach).

Pawle, czy nie robisz bledu, zwracajac sie do takiego _czegos_
bez nazwiska, ale za to z nozem w sig-u per 'Pan' ?
O ile znam ten gatunek 'rycerzy', to cywilizowana forme wypowiedzi
biora za objaw slabosci.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl