Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 17:06:17 MET

Nadepnales mi na jajca wiec Ci odpowiem (sorry za brzydkie wyrazenie):

Mariusz Mroczkowski wrote:

> Hello Janusz!
>
> 15 Nov 96 16:27, Janusz Sklorz -> do All:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^
> i pewnie zna. Nie musi jednak znac na pamiec operacji wywolywania funkcji
> kopiowania w 8 procedurze 34 podprogramu... :)

Nie musi na pamiec ale w ciagu 5 minut powinien to znalezc (chocby w
literaturze)

> z ta ksiazka powinien byc zaznajomiony user _zanim_ zadzwoni.

Z reka na sercu przyznam, ze przeczytalem ta ksiazke od deski do deski.
I jeszcze kilka o G95 wersja polska, Tudziez oryginalna instrukcje do G95
i helpy z programu. Dziwie sie, ze masz mnie z idiote (w domysle -
biurwe)

> - Mie dzwoni sie do _inzynierow_ z Mercedesa by pytac o to czy i gdzie jest
> wlew oleju i w ktora strone sie go odkreca,

Jak ktos dzwoni do Mercedesa w takiej sprawie to na pewno wczesniej
jezdzil tylko maluchem. W takich autach dolewa sie tylko benzyne i plyn
do spryskiwacza.

 oraz to samo odnosnie regulatora
> predkosci wycieraczek :) - jesli juz ktos dzwoni TAM z takimi problemami, to nie
> powinien byc zdziwiony, ze go odsylaja do manuala.

Tu jestes w bledzie - w moim manualu pisze wyraznie jak sie programuje
regulator wycieraczek a okazalo sie, ze w moim modelu go nie ma. Jest
zaprogramowany na stale. I co . W manualu tego nie bylo. Dowiedzialem sie
tego dopiero od _inzyniera_ z ..no nie mercedesa.. ale tez niemieckiego.

> Pozwole sobie zauwazyc, ze odpowiedz: "To jest szczegolowo opisane w "user
> manual" - jest poprawna w takich przypadkach, choc moze malo uprzejma.

Jak widzisz w moim przypadku nie jest poprawna.
Udzielona odpowiedz brzmiala: tego nie da sie tak zrobic.

G. prawda. Da sie i znalazlem to w ktorychs tipsach. Nawet jesli jest to
nieudokumentowana opcja, to jezeli klient zwraca sie z takim pytanie
(sformulowane porawnie, dokladnie i szczegolowo) to chyba mozna mu
uchylic rabka pilnie strzezonej TAJEMNICY.
Chyba, ze boja sie przez przypadek ujawnic kolejnej dziury w systemie

--
 Pozdrowienia.
 Janusz