Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 11:16:11 MET

On Fri, 15 Nov 1996 18:20:41 +0100, Maciej Puzio <puzio_at_medianet.com.pl> wrote:

>Postanowilem nie zabierac juz glosu w dyskusji, ktora nie wiedziec czemu
>wyzwolila w czesci dyskutantow przedziwna agresywnosc, tu jednak musze
>zaoponowac.
>Akurat co do serwisu Optimusa mam jak najlepsze zdanie. Kiedys nawalil mi
>monitor (po ekranie przelewaly sie wyraznie widoczne fale w sposob znaczacy
>utrudniajace prace). Efekt nie objawial sie w serwisie (???), wiec dwoch
>pracownikow Optimusa przyjechalo do mnie do domu. Po stwierdzeniu wady monitor
>zostal wymieniony. Ze wszech miar godne pochwaly i nasladowania.

No coz... ja jak kupilem u nich moj pierwszy komputer, to:

1. Klawiatura byla zle ustawiona (na XT), wiec komputer nie dzialal. Ze
   bylem totalnie zielony i nigdzie nie bylo slowa o przelaczniku...
2. Wybralem jeden z lepszych (wtedy) monitorow i karte S3... i chodzilo
   tylko w 640x480... Po ZAWIEZIENIU do optimusa i odczekaniu tygodnia
   wrocil zestaw... bylo lepiej, bo chodzil juz w 800x600... wyzej za nic.
3. Nigdy nie kupie niczego w Optimusie (ani w Vobisie) i nie polecam nikomu
   takich experymentow.

>Mam nadzieje, ze z powodu tego listu nie zostane obrzucony wyzwiskami.

A czemu ktos mialby to robic?

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|