Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 21:20:31 MET

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> napisal(a):

>STARY !!!
>Jestes jakims FENOMENEM!
>zupelnie szczerze!
>jak czytam te opisy drogi przez meke
>ktorych internet jest pelny od czasu nieslawnej inauguracji w95
>to wprost nie moge uwierzyc w to co piszesz
>jesli to prawda - wart jestes dla M$ wszystkie pieniadze
>nie wiem tylko czy powinnni Cie zatrudnic
>czy obwozic po swiecie i pokazywac

>Grego

>Ech Grego. Ile ja slyszalem narzekan od ludzi majacych problemy z uzywaniem
>kuchenki mikrofalowej.......
> [...]

Jest nas przynajmniej dwoch: pierwszym jestes ty, bo znowu nie wstawia
ci prefiksow przed cytowaniem listu. Drugim jestem ja, bo win95 nie
obsluguje mi prawidlowo modemu. Dodam jeszcze, ze WSZYSTKIE inne
systemy operacyjne widza i obsluguja ten modem poprawnie. W ten sposob
poznales dwie osoby z RZECZYWISTYM problemem.

PS. Uwagi typu: zadzwon do M$, zmien modem, bo nie jest na czarnej
liscie M$ move \recycled.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -