Re: Problem z kontrolerem hd...

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 03:56:22 MET

> po drugie gdy podciagnalem z drugiego komputera zasialnie dysku to takze
> dzialal normalnie. Pozostaje wiec zasilacz, okablowanie lub wtyczka.
jesli
> [...]
bylbym
> bardzo wdzieczny. Zmierzylbym sobiue miernikiem gdzie pradu nie ma i
powoli
> bym doszedl do faktycznego miejsca usterki...
> Jeszcze raz dzieki wszystkim za pomoc.
> Tomek :)
> --
>czarny - zero
>czerwony - 5V
>zolty - 12V
>Jezeli plyta ci startuje to zasilacz jest OK.
>Prawdopodobnie wtyczka. Lubia sie w nich wysuwac zlacza z oslony.

Jeden z kabelkow mogl sie wysunac z tej przezroczystej plastikowej oslony
i brak jest konrtaktu. Wystarczy szczypcami wsunac ja (koncowke) na swoje
miejsce.
Ale mozesz tez wykorzystac inna wtyczke. Moze jest jakis zapas.
Moze dysk zasilasz nie bezposrebnio z kabla z zasilacza ael ale za
posrednictewem przejsciowki - wyrzuc ja albo doczep do czego innego.
Na ogol mozna zamienic te przesjsciowki co sluza do zasilania wiatraka
albo panelu wyswietlania 120MHz.

>Janusz

Romek - pochwale sie ze moja pierwsza diagnoza byla o braku zasilania :-)