Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 01:58:24 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199611130201.DAA02595_at_malcolm.rmnet.it>...
On Tue, 12 Nov 1996 16:31:17 +0100, Mikolaj Wilczynski wrote:

>Michal Wisniewski <misiek_at_hetman.iis.pw.du.pl> napisa (a):

>* Instalowalem Win95 w obu wersjach po okolo 1000 razy i nie mialem
zadnych
>klopotžw z zadnym sprzetem (pracowalem nad polska wersja Win95)

STARY !!!
Jestes jakims FENOMENEM!
zupelnie szczerze!
jak czytam te opisy drogi przez meke
ktorych internet jest pelny od czasu nieslawnej inauguracji w95
to wprost nie moge uwierzyc w to co piszesz
jesli to prawda - wart jestes dla M$ wszystkie pieniadze
nie wiem tylko czy powinnni Cie zatrudnic
czy obwozic po swiecie i pokazywac

Grego

Ech Grego. Ile ja slyszalem narzekan od ludzi majacych problemy z uzywaniem
kuchenki mikrofalowej.......
Jzu nie mowie o tych z komputerami zwairejaceymi urzadzeni spoza listy
kompatybilnych do win95 ilu z tcyh co po prostu nie umieja myslec.
Ja isntalowaej win95 3 razy: raz na win 3.1 co bylo do d..y wiec
isntalwolem po
foramtowaniu dysku a trzeci raz ja sie bawilem biosem i narobilem kaszy.
Ani razu wielkich problemow.
Mialem problemy ze SPRZETEM ale niz samym windows.
Tak ma wiekoszosc.
Nie znam nikogo z rzeczywistym problemem w win95.
A ludzie narzekaja zawsze i na wszytsko.
Uzytkownicy wi95 to czesto posaidacze pierwszych w zyciu komputerow stad
takei klopoty.
Coz nie posiedzieli nigdy nad konliktem IRQ w win 3.xx, nie usuwali recznie
programu z dysku plik po pliku to nie wiedza co mowia:)