Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 18:50:26 MET

On Tue, 12 Nov 1996 16:31:17 +0100, Mikolaj Wilczynski wrote:

>Michal Wisniewski <misiek_at_hetman.iis.pw.du.pl> napisa (a):

>* Instalowalem Win95 w obu wersjach po okolo 1000 razy i nie mialem zadnych
>klopotžw z zadnym sprzetem (pracowalem nad polska wersja Win95)

STARY !!!
Jestes jakims FENOMENEM!
zupelnie szczerze!
jak czytam te opisy drogi przez meke
ktorych internet jest pelny od czasu nieslawnej inauguracji w95
to wprost nie moge uwierzyc w to co piszesz
jesli to prawda - wart jestes dla M$ wszystkie pieniadze
nie wiem tylko czy powinnni Cie zatrudnic
czy obwozic po swiecie i pokazywac

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi