Re: Karta video 1MB -> 2MB

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 20:27:49 MET

On Wed, 13 Nov 1996 19:47:04 +0100, Andrzej Karpinski wrote:

>coz, za rok bedziemy obaj usatysfakcjonowani: obok PCI, na ktora bedziemy
>sadzac scsi, kontrolery hdd, karty sieciowe, fixator i bulbancznice bedziemy
>miel agp (piotrek, dzieki za materialy ;) ),

co to jest agp ???????????????
wstyd przyznac ale nawet mi sie o uszy jeszcze nie obilo!
pozatym "za rok" to chyba przesada.
Odkad jest USB zdefiniowane, i odkad sa motherboard z USB
a peryferiow USB nadal jakos nie widac.

>nawiasem mowiac szkoda jednak, ze projektanci
>nie pomysleli, i ze juz w momencie projektowania PCI
>byla wolniejsza niz procesory. mozna bylo choc odrobinke
>pojsc do przodu...

piszesz Karpio jak bys nie wiedzial -
przy tych czestotliwosciach to juz wchodza
w gre efekty falowe
licza sie centymetry odleglosci, dopasowania etc
zeby nie bylo odbic i tak dalej i tak dalej
chyba latwiej zrobic procesor 200MHz
z jednocyklowymi instrukcjami
niz dobra magistrale 100MHz
tzn. plyte matke z taka magistrala,
dzialajaca pewnie i stabilnie niezaleznie
od ilosci kart jakie sie w nia wepchnie
przeciez kazda karta zmieni impedancje etc

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi