Re: 84MHz w T2P4 Rev3.0 Asus

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 18:47:15 MET

> Jak mnie pami nie myli, to (*W PCtach*, eby nie by o e napisa em
> e w ogole !) w PCtach w asnie amatorzy zacz li "podkr ca " procesory
> wspomagaj c je wiatraczkiem... Wszyscy si miali, a kto wypu ci
> taki "firmowy" model.
> Wnioski takie sobie -:)

wybacz, nie rozumiem o co ci chodzi i nie potrafi z twojej wypowiedzi
wyciagnac zadnych sensownych wnioskow. ze nie wspomne, ze czytanie listow z
polskimi znakami stanowi dla mnie niezla lamiglowke, bo mam starego herculesa
i poslkich znakow nijak nie widac i zainstalowac ich sie w prosty sposob nie
da... dziekuje.

karpio