Re: Laickie pytanie do uzytkownikow Corela.

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 18:56:42 MET

On 13 Nov 1996, Rafal Rauchflaisz wrote:

> Witam,
> Jakos nigdy nie musialem Corela uzywac, a teraz gdy musze cos narysowac, to
> okazuje sie, ze nikt z tych co w nim rysuja nie potrafi pomoc.
>
> Problem polega na:
> Zalozmy, ze narysowalem pionowy odcinek i dorysowalem do niego luk tak, ze
> powstalo cos w rodzaju duzej litery "D". Teraz pytanie: Jak wypelnic wnetrze
> takiej figury jaims jednolitym kolorem?
> Co prawda interesuje mnie czarny, ale jak sie da na np. czerwono, to pojdzie
> i na czarno. :)

Po pierwsze - oba obiekty LACZYSZ ( nie pomyl z grupowaniem ) a nastepnie
przyciagasz dwa wezly ( odcinka i luku ) do siebie i tez je laczysz... Po
polaczeniu odpowiednich dwoch par wezlow masz JEDNA figure...

> A konkretnie, to u mnie sytuacja jest taka:
> Narysowalem okrag, w nim narysowana jest jakas pewna figura zamknieta zlozona
> z kresek roznego typu. Teraz chce wypelnic przestrzen miedzy ta figura a
> okregiem na czarno. Cos w stylu rysunku na tle czarnego kola.
>
> Zaznaczam, ze nie pomaga zgrupowanie obiektow.

Okrag na czarno, figure na bialo, ale musisz takze postapic tak ja w
przypadku opisanym powyzej...

                                        Jurand