MS Mai

Autor: Darek Ćwiklak (dac_at_hotmail.com)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 19:05:30 MET

Czolem,
Czy ktos wie jak te cholere (M$ Mail) zmusic do odczytywania multi part
messages?
Wczytuje tylko pierwsza czesc, a potem nic, choc w zrodle wiadomosci widać,
ze przyszlo cos jeszcze.
Oczywiscie wiem, ze zaraz wielu z was poradzi mi aby korzystac z Pegasusa,
Eudory czy czego tam jeszcze - ale ja po prostu chce sie tego dowiedziec z
czystej ludzkiej ciekawosci. Bug czy tak dobrze ukryta opcja, ze nijak nie
mozna do niej dotrzec?
Dzienks from the mountain

Darek Ćwiklak
dac_at_gazeta.pl