Laickie pytanie do uzytkownikow Corela.

Autor: Rafal Rauchflaisz (rafalr_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 08:49:26 MET

Witam,
Jakos nigdy nie musialem Corela uzywac, a teraz gdy musze cos narysowac, to
okazuje sie, ze nikt z tych co w nim rysuja nie potrafi pomoc.

Problem polega na:
Zalozmy, ze narysowalem pionowy odcinek i dorysowalem do niego luk tak, ze
powstalo cos w rodzaju duzej litery "D". Teraz pytanie: Jak wypelnic wnetrze
takiej figury jaims jednolitym kolorem?
Co prawda interesuje mnie czarny, ale jak sie da na np. czerwono, to pojdzie
i na czarno. :)

A konkretnie, to u mnie sytuacja jest taka:
Narysowalem okrag, w nim narysowana jest jakas pewna figura zamknieta zlozona
z kresek roznego typu. Teraz chce wypelnic przestrzen miedzy ta figura a
okregiem na czarno. Cos w stylu rysunku na tle czarnego kola.

Zaznaczam, ze nie pomaga zgrupowanie obiektow.

Rafal

--
| Rafal Rauchfleisz        |         NICOLAUS COPERNICUS UNIVERSITY        |