Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Wojtek_Piecek_at_camk.edu.pl
Data: Wed 13 Nov 1996 - 16:31:18 MET

> Oj, uwazaj. Nie uzywam konta uczelnianego do wypowiadania sie o 'moich
> firmach'. Jesli nie widzisz roznicy...

Troche sie zagalopowalem. Prywatnie juz napisalem cos n/t "moich firm", ie
bede sie powtarzal. Dla jasnosci dodam tylko jedno - staralem sie pisac
obiektywnie, nie podkreslajac i nie wytykajac pewnych faktow. Ale w takiej
sytuacji napisze to - z dniem 30 listopada 1996 odchodze z tch (od pol roku
pracowalem na pol etatu) i przechodze wlasnie do tej "uczelnianej
organizacji", zwanego rowniez CAMKiem.

> W zaden sposob mi nie wyjasniles, skad klient ma wiedziec, ze firm TCH
> sa dwie, i ze w zaleznosci od pieczatki na fakturze ma rozmontowac
> komputer lub nie. Jest na ten temat wywieszka przy kasie? Jakos
> watpie...

Proste - w TCH Systems nabywasz komputer w TCH Components nabywasz czesci
(LUZEM !!!). Jesli nie widziesz roznicy, to podpowiem - komputer stanowi
jedna w miare zwarta calosc, zawiera zazwyczaj pojedyncze elementy, i
rowniez zazwyczaj wszystkie elementy. Z drugiej strony - elementy [tutaj} sa
to czesci skladowe w/w komputerow.

Mysle ze jednak przesadziel z tym tlumaczeniem, ale i tak najwazniejsze
jest jedno zdanie - TCH Systems to byly i sa komputerow (generalnie) TCH
Components to sa tylko i wylacznie podzespoly.

To tyle. Koncze te nic nie dajaca dyskusje.

-w