Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 19:43:47 MET

Wojtek_Piecek_at_camk.edu.pl writes:

> Bo jestem w niej zatrudniony. Ja Tobie nie wypominam ze piszesz z FUW-u ...

Oj, uwazaj. Nie uzywam konta uczelnianego do wypowiadania sie o 'moich
firmach'. Jesli nie widzisz roznicy...

> Oficjalnie protestuje. Slepy nie podpisuje. Na fakturze jest napisane:
> "Podpis osoby upowaznionej do podpisywania faktu VAT". I nie jest to
> napisane po to aby sobie tym gebe wycierac, ale po to aby takiemu pozniej
> pokazac co podpisal. Sorry, live is brutal.

W zaden sposob mi nie wyjasniles, skad klient ma wiedziec, ze firm TCH
sa dwie, i ze w zaleznosci od pieczatki na fakturze ma rozmontowac
komputer lub nie. Jest na ten temat wywieszka przy kasie? Jakos
watpie...

  MJ