Re: GUS vs GUS PnP

Autor: Marian Klekota (marian_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 16:15:48 MET

Lukasz Bajonski (lbajon_at_sgh.waw.pl) wrote:
: Hey !

: Poniewaz nie otrzymalem zadnej odpowiedzi na moje poprzednie pytanie -
: postaram sie je troche zmienic:
: Czy ktos moze ma jakies doswiadczenia z karta PnP - w czym jest ona realnie
: lepsza od GUS classic. Chodzi mi gl. o gry, dema, W95 i Linuxa.

Hi !

Mam GUS PnP PRO z ... 8,5 MB RAM ( niektore dokumentacje twierdza ze to nie
mozliwe ... a jednak tak ;)
Roznica miedzy zwyklym GUS'em a PnP jest dos znaczna ... po prosu jest inny
chip ( AMD InterWave ). Dzieki niemu nie obcina kanalow, poza tym sa efekty
MIDI + w ROM'ie znajduja sie drumsety wg standardu GS.

Ktos sie pytal o DirectSound to informuje ze PnP jest obslugiwane ...
niestety nie moge powiweziec skad mam te drivery bo pojawily mi sie w
systemie dosc nagle po instalacji paru nowych pakietow :)))
... po prostu stwierdzilem w pewnym momencie ze awav'a moge przestawic na
driveri DirctSound :).

I jeszcze dla dociekliwych dokumentacja techniczna na temat InterWav'a :

             http://www.amg.gda.pl/~marian/music/iw/iw_spec.html

konwertowalem to z pdf'a wiec tekst jest troszke "polamany".

Pozdrawiam

--
| Marian Klekota                      |                            |