RE: FDD & czary

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 07:19:25 MET

>Jest tak:
>chce przeczytac dysk z flopa.
>Wkladam dysk do stacji, daje altF1, 'A' i wszystko ladnie pieknie
>-pokazuje mi co na tym dysku jest. Wyciagam dysk, daje ctrlR, ew. altF1
>i stacja pokazuje mi to co przed chwila, czyli zawartosc dysku -a ja
>dysk trzymam w rece..
>Next doswiadczenie:
>Czytam jakis dysk z flopa, wyciagam go, wkladam nastepny. Daje ctrlR ew.
>altF1 i
>stacja pokazuje mi zawartosc poprzedniego dysku.
>NIE MOGE NIC ZAINSTALOWAC.. bo programy po pierwszym dysku nastepnych ju
> [...]

Objaw jest taki jak brak sygnalu disk change.
Mozliwe przyczyny to:
1 zaklejona fotodioda lub LED lub czujnik mechaniczny
  obecnosci dyskietki.
2 Brak styku na drucie w tasmie laczacej stacje z kontrolerem.

Mozliwosci stwierdzenia:
a wymienic tasme
b wymienic flopa.
c wymienic kontroler.

>Juz to kiedys mialem, ale zapomnialem co zrobilem ze bylo OK.
 Moz eporuszyles tasma i kontakt elektryczny sie zlapal.

--