FDD & czary

Autor: Robert Swieton (makro_at_geocities.com)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 08:27:45 MET

haj All!

Jest tak:
chce przeczytac dysk z flopa.
Wkladam dysk do stacji, daje altF1, 'A' i wszystko ladnie pieknie
-pokazuje mi co na tym dysku jest. Wyciagam dysk, daje ctrlR, ew. altF1
i stacja pokazuje mi to co przed chwila, czyli zawartosc dysku -a ja
dysk trzymam w rece..
Next doswiadczenie:
Czytam jakis dysk z flopa, wyciagam go, wkladam nastepny. Daje ctrlR ew.
altF1 i
stacja pokazuje mi zawartosc poprzedniego dysku.
NIE MOGE NIC ZAINSTALOWAC.. bo programy po pierwszym dysku nastepnych ju
nie widza.
Juz to kiedys mialem, ale zapomnialem co zrobilem ze bylo OK.
Nie wiem czy to wazne, ale mam karte SCSI(#7), dyski SCSI
HDD213(#0),HDD540(#1)
Cos tam grzebalem w cfg karty, ale nie przyuwazylem czy to sie zaczelo
dziac po
moich manipulacjach.
acha.. zapuszczenie komp. bez autoexeca i configa nic nie zmienia.
W BIOS'ie tez probowalem, ale robiac to losowo, jest za duzo kombinacji.

.. i co Ty All na to?..
moze jakis All podpowie mi jak prawidlowo powinna by‡ ustawiona karta i
czy to
ona jest powodem czarow?

--