Re: Gdzie ci fachowcy od PC-logii?

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 23:13:17 MET

Wojciech Myszka <W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:

>On Sun, 10 Nov 1996, Dariusz M.Stasiak wrote:

> To jest chyba specjalna karta rownolegla, niepodobna do niczego. I droga
> jak diabli. Lepiej kupic nowy skaner :-) Dyskusja na temat podlaczania
> skanera ScanJet Plus (jezeli to ten sam?) od kilku dni toczy sie na
> comp.sys.hp.hardware.

czy to aby na pewno karta rownolegla, a nie scsi? taka hp namiastka
scsi na chipset'ie adapteca. jesli to scsi to:
1. kup sobie prawdziwa karte scsi (na pewno sie kiedys przyda do wielu
rzeczy). adaptec 1505, 152x, 155x (isa) sa juz w cenie ok 60$.
2.jesli odbierzesz ja w warszawie moge ci wyslac moja (nieuzywana i
zapieczetowana) od hp scanjet IIp. daj mi znac e-mail'em.
<rs>