Re: Gdzie ci fachowcy od PC-logii?

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 08:18:49 MET

On Sun, 10 Nov 1996, Dariusz M.Stasiak wrote:

> Mam problem. Karta interface instalowana w komputerze a przystosowana do
> wspolpracy ze skanerem HP ScanJet+ (300 dpi, mono) ulegla totalnemu
> zniszczeniu (pozar) - skaner na szczescie ocalal - ale co to za szczescie, jak
> nie ma jak go uruchomic bez tej nieszczesnej karty.
  ---
  To jest chyba specjalna karta rownolegla, niepodobna do niczego. I droga
  jak diabli. Lepiej kupic nowy skaner :-) Dyskusja na temat podlaczania
  skanera ScanJet Plus (jezeli to ten sam?) od kilku dni toczy sie na
  comp.sys.hp.hardware.

  Bardziej obszerna informacje
http://ww2.altavista.digital.com/cgi-bin/news?msg@12177@comp%2epublish%2ecdrom%2ehardware%26scanjet%26plus
  podeslalem ja bezposrednio zainteresowanemu :-)

  Wojtek